Skånemejerier väljer Indicate me för en kvalitativ och engagerande kundservice

Skånemejerier väljer Indicate me för att stärka sin kundservice och erbjuda ännu högre kvalitet till sina kunder. Med sitt hjärta i det skånska jordbrukslandskapet och nästan 60 års erfarenhet inom mejeribranschen, är Skånemejerier södra Sveriges ledande mejeriföretag och en respekterad aktör på den nationella scenen. Genom Indicate me kommer de ta nästa steg i att möta och överträffa kundförväntningar.

”Vi har en tydlig vision som driver allt vi gör – vi vill vara Sveriges mest hållbara mejeri. Vi skapar värde för våra kunder genom att erbjuda högklassiga mejeriprodukter och juice av bästa kvalitet. Samtidigt strävar vi efter att göra allt vi redan gör ännu bättre. Hög kvalitet ska prägla allt vi gör.” säger Isak Elmquist, Supply Chain Teamleader – B2B Customer Service & Tele Sales, på Skånemejerier och fortsätter:

”Vi har valt verktyget från Indicate me för att utveckla och engagera våra medarbetare inom kundservice, vilket i slutändan kommer att leda till en ännu bättre upplevelse för våra kunder.”

Digitalt stöd för coachning

Med Indicate me kommer Skånemejerier få möjlighet att coacha sina medarbetare i alla kundinteraktioner och bygga upp anpassade formulär för sin verksamhet.

”Vår förhoppning är att Indicate me ska fungera som ett digitalt stöd för att utveckla våra medarbetare. Här kommer ledare få möjlighet att utföra coachning, samtidigt som medarbetarna kan coacha sig själva. Vi hoppas även på att verktyget ska göra det enkelt att upptäcka de områden där medarbetarna redan presterar utmärkt och samtidigt göra det smidigt för dem att identifiera vilka områden de kan förbättra för att nå ännu större framgång”, berättar Isak.

Frida Swedsudde, Customer Success Manager och kundansvarig för Skånemejerier hos Indicate me, säger följande om samarbetet:

”Jag är jätteglad över att vara kundansvarig för Skånemejerier hos Indicate me. De har en tydlig vision för sina medarbetare och den service de vill leverera till sina kunder. Det känns jättekul att få bli en del av deras strategi och stödja det arbetet.”